piątek, 18 stycznia 2013

001. Przedstawienie postaci.


Sharon Wall (19 l.)

Adrianne Short (18 l.)

Niall Horan (19 l.)

Zayn Malik (20 l.)

  Louis Tomlinson (22 l.)

Liam Payne (19 l.)

 Harry Styles (19 l.)

Denise Stillman (17 l.)

 
Eleonor Calder (20 l.)

Danielle Peazer (25 l.)

***
Sialala, są bohaterowie! Z początku miało ich nie być, więc każdy wyobraziłby
 ich sobie inaczej, (oprócz oczywiście 1d i ich dziewczyn) ale skoro nie mam jeszcze gotowego prologu,
 to pomyślałam, że jednak zrobię tą notkę, abyście zasmakowali mojego miłosierdzia ;). I już na wstępie 
was zapraszam do czytania mojego bloga. Zdaję sobie sprawę, że może was on nie zainteresować. Ba! 
 Jestem w 99% tego pewna, ale Zielka mi truje, że jestem kreatywna, i takie tam (hhahahahhaahaahahha, na pewno!)

I gdyby ktoś miał wątpliwości to:
Sharon: Candice Accola.
Adrianne: Taylor Momsen.
Denise: Emma Watson

a i jeszcze jedno! wiek chłopców jest dodany,  jako pełny, a nie jako rocznikowy! 

1 komentarz:

  1. JUŻ JESTEM!
    no wiec ten teges. no, jesteś kreatywna, cholewcia no! no. a co mam komentować? ja chce prolog, dupo wołowa. no. i sobie poczekałaś na komentarz. za karę, bo chciałam prolog. nara plebsie! :*

    OdpowiedzUsuń